دقایقی قبل برای ۵ استان

ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسكن شروع شد

ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسكن شروع شد

بتن آنلاین: مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسكن دقایقی قبل شروع شد كه برمبنای حروف الفبا، متقاضیان 5 استان با حرف الف می توانند به سامانه tem.mrud.ir بازگشت كنند.



به گزارش بتن آنلاین به نقل از مهر، دومین مرحله ثبت نام طرح ملی مسكن دقایقی قبل در ۵ استان شروع شد.
بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، از ساعت ۱۰ بامداد امروز (شنبه ۱۷ اسفند) تا ساعت ۲۴ یكشنبه (۱۸ اسفندماه) تمامی متقاضیان ثبت نام در طرح ملی مسكن در استان های آذربایجان های شرقی و غربی، اصفهان، اردبیل و البرز می توانند در سامانه tem.mrud.ir ثبت نام كنند.
همچنین دقایقی قبل نیز، علی قائدی، معاون دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسكن وزارت راه و شهرسازی با حضور در شبكه خبر اعلام نمود: شرایط متقاضیان ثبت نام در طرح ملی مسكن شامل مواردی همچون نداشتن ملك از سال ۸۴ به بعد و نیز استفاده نكردن از تسهیلات دولتی مسكن از بعد از انقلاب تابحال است، ضمن اینكه متقاضیان ثبت نام در هر شهر، باید حداقل ۵ سال سابقه سكونت در آن شهر را داشته باشند.
به گفته این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی، كسانی كه در مرحله قبلی انصراف داده اند، می توانند در مرحله دوم بار دیگر ثبت نام كنند؛ اما كسانی كه در ثبت اسامی مرحله اول فاقد شرایط اعلام شده اند، در صورت ثبت نام مجدد تأیید نخواهند شد.
به گفته قائدی، متوسط متراژ واحدهای مسكونی در طرح ملی مسكن حدود ۱۰۰ متر است و برآورد اولیه هزینه ساخت هر متر مربع نیز ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان پیش بینی شده است.
در عین حال، تسهیلات پیش بینی شده برای واحدها نیز ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و اقساط یك میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.


منبع:

1398/12/17
21:27:22
5.0 / 5
3494
تگهای خبر: ثبت نام , دولت , شهرسازی , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد