مدیرعامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران:

گاز طبیعی بعنوان سوخت پاك صدمه كمتری به محیط زیست وارد می نماید

گاز طبیعی بعنوان سوخت پاك صدمه كمتری به محیط زیست وارد می نماید

بتن آنلاین: مدیرعامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاكید بر اهمیت استفاده از گاز طبیعی، اظهار داشت: هرچند تعمیر و نگهداری جایگاه ها هزینه بالایی به شركت تحمیل می كند اما برای استفاده از سوخت پاك آماده به كار بودن این جایگاه ها حائز اهمیت است.



به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، افشار در نشست مشترك بررسی موانع و مشكلات استاندارد سازی جایگاه ها كه با حضور جمعی از نمایندگان سازمان استاندارداستان تهران، سازمان ملی پخش فراورده های نفتی، شركت گاز استان تهران، نماینده شركت واحد اتوبوسرانی و جمعی از معاونان و مدیران شركت برگزار شد، با اشاره به حفظ و نگهداشت مطلوب تجهیزات و تعمیرات جایگاه ها اظهاركرد: بهتر است دیسپنسرهایی كه به لحاظ فنی مشكل دار و غیر فعال می باشند با هماهنگی سازمان استاندارد استان تهران، صورت جلسه و پلمب شوند.

وی اضافه كرد: این امر سبب كاهش بار روانی بصری برای شهروندان می گردد. وقتی مراجعان به واسطه پلمب دستگاه ازعدم كارایی آن مطمئن شوند، فشار روانی ناشی از فعال نبودن بعضی از دستگاه ها كمتر خواهد شد و شهروند از عدم كاركرد آن دسپنسر اطمینان حاصل خواهد نمود.

مدیر عامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به رعایت نكردن مسائل كارشناسی پیش از احداث برخی جایگاه ها اشاره نمود و اظهار داشت: دو جایگاه CNG شركت واحد اتوبوس رانی شهر تهران با عنوان جنت آباد ۱ و ۲ به فاصله بسیار نزدیك از هم قرار دارند و این چیدمان توجیه علمی و منطقی ندارد. لازم است در این زمینه هم تصمیم گیری صحیح و معقولی صورت گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، در این جلسه مقرر شد بازدیدهای میدانی با حضور تمامی اعضای جلسه از جایگاه های اتوبوسی و سواری كه دارای نقص هستند، به عمل آید و مشكلات احتمالی هر یك از جایگاه ها مرتفع شود و در نهایت نماینده بازرسی سازمان استاندارد استان تهران ضمن بازدید و تایید روایی حل مشكلات، دستور استاندارد سازی را اعلام نماید.



1397/03/14
23:37:53
5.0 / 5
4744
تگهای خبر: استاندارد , سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد