رئیس شورای شهر تهران:

ماندن یا رفتن صالحی امیری از شهرداری تهران به نظر شهردار بستگی دارد

ماندن یا رفتن صالحی امیری از شهرداری تهران به نظر شهردار بستگی دارد

بتن آنلاین: رئیس شورای شهر تهران به شائبه دو شغله بودن رضا صالحی امیری واكنش نشان داد و اظهار داشت: ماندن یا رفتن صالحی امیری از شهرداری تهران به نظر شهردار بستگی دارد.



به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران در مورد تصویب لایحه دو فوریتی اجازه به شهرداری برای انتشار ۴۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشاركت اظهار داشت: امروز این دو فوریت برای تعیین تكلیف مسئله مالی خط ۶ و ۷ مترو روی میز بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینكه دولت در بودجه به شهرداری ها اجازه داده است كه نسبت به انتشار اوراق مشاركت اقدام نمایند، اظهاركرد: متاسفانه شهرداری در استفاده از این بند برای تامین اعتبار تاخیر داشته است و از آنجائیكه تا آخر سال فرصتی نمانده، این لایحه با قید دو فوریت در دستور كار شورا قرار گرفت.

هاشمی با اشاره به اینكه اعضای شورای شهر به علت فرصت كم مطالعه نسبت به لایحه دو فوریت حساس هستند، اظهار داشت: همه اعضای شورای شهر با كلیت این لایحه موافق هستند و خوشبختانه با رای بالا هم تصویب گردید.

وی در مورد انتخاب رضا صالحی امیری بعنوان رئیس كمیته ملی المپیك و شائبه دو شغله بودن وی، اظهار داشت: از زمانی كه صالحی امیری وارد شهرداری شد مسئله حضورش در انتخابات ریاست كمیته ملی المپیك مطرح بود. حتی محمد علی نجفی - شهردار تهران - هم در یك برنامه تلویزیونی اظهار داشت كه صالحی امیری یا باید شهرداری را انتخاب نماید یا كمیته ملی المپیك را. هر چند كه صالحی امیری عنوان كرده استفساریه از مجلس گرفته اما من آن را ندیده ام.

هاشمی در پاسخ به این سوال كه آیا صالحی امیری فرصت زمانی برای اداره معاونت اجتماعی و كمیته ملی المپیك را دارد یا نه، اظهاركرد: این بستگی به نجفی دارد كه بخواهد مدیرش دو شغله باشد یا نه؟ هم اكنون قصد ورود جدی به این مورد را نداریم اما اگر مسئله حضورش جدی تر شود شورا این مسئله را بررسی می كند.



1396/10/26
20:14:27
5.0 / 5
4715
تگهای خبر: اوراق , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد