تاكید استاندار تهران بر كاهش حوادث زمستانی در پایتخت

تاكید استاندار تهران بر كاهش حوادث زمستانی در پایتخت

به گزارش بتن آنلاین استاندار تهران اعلام نمود كه از میان ۳۱ حادثه طبیعی در جهان احتمال وقوع ۲۵ حادثه در ایران وجود دارد.



به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، بامداد امروز در رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور كه با حضور شهردار تهران و رییس پلیس پایتخت برگزار شد، اظهار نمود: در كشوری قرار داریم كه احتمال بروز حوادث مختلف و بلایا در آن وجود دارد. به صورتی كه ایران در بین چهار كشور حادثه خیز دنیا قرار دارد و از میان ۳۱ حادثه ۲۵ حادثه در ایران احتمال وقوع دارد.

استاندار تهران با اشاره به این كه در این رزمایش به دنبال این هستیم تا با استفاده از تمامی ظرفیت ها و بسیج تمامی امكانات در آستانه فصل سرما در خدمت مردم باشیم، اظهار داشت: هدف از این رزمایش این است كه در فصل سرما مشكلات بوجود آمده برای شهروندان به حداقل خود برسد و فصل سرما در آرامش و آسایش برای شهروندان برگزار گردد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود، با اشاره به توان و مهارت های آتش نشانی و پلیس در اجرای طرح زمستانه، اظهار نمود: اگر امروز شهرداری اعلام نموده است كه می تواند شش هزار لیتر آب را در دقیقه اخراج كند و یا این كه پلیس می تواند با تمام توان شرایط لغزندگی و تصادفات را كم كند و ترافیك را مدیریت كند و... نشان دهنده این است كه وفاق و همدلی برای اجرای این طرح وجود دارد.

استاندار تهران ابراز امیدواری كرد كه بتوان شرایطی در تهران تولید كرد كه به الگویی برای دیگر شهرهای كشور هم تبدیل گردد.




1397/09/30
13:36:13
5.0 / 5
4460
تگهای خبر: پایتخت , تولید , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد