سالاری تذكر داد

ساخت و ساز در برج میلاد بدون نظارت شهرداری منطقه

ساخت و ساز در برج میلاد بدون نظارت شهرداری منطقه

بتن آنلاین: رئیس كمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از ساخت و ساز در برج میلاد گلایه نمود.



به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، محمد سالاری بامداد امروز در تذكر پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر تهران اضافه كرد: از شهردار تهران بابت نخستین انتصابات خود كه افرادی با سوابق پرارزش و رشته های تحصیلی مرتبط را انتخاب كرده است؛ تشكر می كنم.

وی با اشاره به اینكه با این حال تذكری به شهردار تهران در مورد تدوین طرح جامع برج میلاد دارم، اظهار داشت: متأسفانه علی رغم اینكه سال هاست كه برج میلاد تولید شده و حالا به یك مكانی برای گردشگری بدل شده است اما هنوز محدوده و اراضی پیرامونی آن طرح جامع ندارد و درست است كه كمیسیون ماده پنج شهرداری تهران را ملزم كرده است كه نسبت به تدوین طرح جامع اقدام كند؛ اما این مهم محقق نشده است.

سالاری با اشاره به اینكه متأسفانه دانشگاه علوم پزشكی تهران ساخت و سازهایی را در محدوده برج میلاد داشته اما متوقف شده، اظهار داشت: در فرآیند گذار تغییر آقای قالیباف به آقای نجفی مجددا ساخت و ساز آغاز شد اما باز آن را متوقف كردیم اما حالا می بینیم كه 50 الی 60 هزار متر مربع اضافه بنا ساخته است و این در حالیست كه دانشگاه ها باید مظهر قانونمداری باشند.

وی با اشاره به اینكه فاز دوم برج میلاد سال هاست كه رها شده است، اظهار داشت: به تازگی دوباره شاهد می باشیم كه مدیریت مجموعه برج میلاد در حال ساخت یك مكان اداری است و وقتی در مورد این اتفاق از شهردار منطقه می پرسیم می گوید كه ما را راه نمی دهند! و تذكر من به آقای افشانی این است كه علاوه بر اینكه طرح جامع برج میلاد را هر چه سریعتر بدهد این زمینه را فراهم آورد تا شهرداری مناطق نسبت به محدوده برج میلاد نظارت و رصد داشته باشد.




1397/03/22
14:05:28
5.0 / 5
4787
تگهای خبر: ساخت و ساز , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد