رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران:

نوروز 97 هیچ مسافری در سوله های بحران اسكان داده نمی گردد

نوروز 97 هیچ مسافری در سوله های بحران اسكان داده نمی گردد

بتن آنلاین: رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان خبر حذف سوله های بحران از اماكن اسكان موقت مسافران در نوروز 97 اظهار داشت: به علت حاشیه های پیش آمده در سال های گذشته و لزوم آماده باش سوله های بحران، در نوروز امسال برخلاف سال های گذشته از این اماكن برای اسكان موقت مسافران استفاده نمی گردد.


به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی سیف با اشاره به برنامه های نوروز 97 اظهار نمود: یكی از دغدغه برنامه های امسال این است كه به آئین نوروز پررنگ تر از سال های قبل پرداخته شود و از جانب دیگر با هماهنگی با ستاد تسهیلات نوروزی استانداری تهران، از هر گونه موازی كاری پرهیز شود.

وی با تاكید بر ادامه روند برگزاری تورهای گردشگری نوروزی در پایتخت عنوان كرد: برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی همه ساله تفاهم نامه ای را با سازمان های متولی اماكن گردشگری مانند موزه ها منعقد می نماییم تا گردشگران با استفاده از تخفیفات ویژه از اماكن بازدید نمایند. اما امسال علاوه بر این طرح، درصدد هستیم تا نقاطی كه برای توریست جذابیت دارد و تابحال مغفول مانده است را شناسایی نماییم.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به مبحث اسكان مسافران نوروزی پایتخت اظهار داشت: در سال های گذشته بخش قابل توجهی از اسكان موقت مسافران در سوله های بحران انجام می شد. امسال اما به علت حاشیه هایی كه در سال های قبل بوجود آمد و مهم تر از آن لزوم آماده باش كامل سوله های بحران، هیچ یك از مسافران در این مكان اسكان داده نمی شوند.
سیف با اشاره به اینكه شهرداری تهران تخصص و وظیفه ای در مورد هتل داری ندارد، ادامه داد: در نوروز 97 روال به این گونه است كه در فضای باز نقاطی را شناسایی نماییم و با عنایت به بحث امنیت مكان و دسترسی به خدمات بهداشتی امكان برپا كردن كمپ ها را فراهم نماییم. این اقدام در تمام كشورهای دنیا رایج است و تهران هم امسال از این قاعده پیروی می كند.
بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، 15 فروردین ماه سال 96 فرزاد هوشیار پارسیان رئیس وقت ستاد گردشگری شهرداری تهران از اسكان مجانی 15 هزار نفر از مسافران نوروزی در 10 نقطه اطلاع داد.



1396/11/05
13:43:25
5.0 / 5
4716
تگهای خبر: شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد