معاون توسعه روستایی و مناطق محروم كشور:

۱۴۰۱ سال پررونق در رسیدگی به محرومان و روستاهای کشور خواهد بود

۱۴۰۱ سال پررونق در رسیدگی به محرومان و روستاهای کشور خواهد بود

به گزارش بتن آنلاین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اظهار داشت: سال آینده، سال پر رونق تری در رسیدگی به محرومان و روستاها توسط دولت سیزدهم خواهد بود.


به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، سید امیرحسین مدنی عصر امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان سازمان بسیج سازندگی استان های کشور در مشهد اضافه کرد: عدالت محوری و تحقق عدالت از راه رسیدگی به مناطق روستایی از برنامه ها و تاکیدات دولت می باشد و در این راستا تلاش همه جانبه دارد.
وی افزود: یکی از نیروها و سازمانهای موفق در زمینه محرومیت زدایی و خدمت رسانی، سازمان بسیج سازندگی و فعالیت گروه های جهادی است که دولت تلاش دارد بیشتر از سایر دولتها از این ظرفیت بهره ببرد و در جهت خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم از آن استفاده نماید.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اظهار داشت: طبق برنامه ها و اولویتهای موجود دولت بنا دارد با کسب همکاری از بسیج سازندگی و گروه های جهادی خدمت رسانی در مناطق محروم را پررنگ تر کند.
وی ضمن اشاره به همکاریها و تفاهمنامه های امضا شده با بسیج سازندگی، اضافه کرد: در زمینه اشتغال بعنوان برنامه محوری دولت سیزدهم، بسیج سازندگی در ایجاد یک میلیون شغل در کشور همکاری موثری خواهد داشت.
مدنی افزود: الان برای آبرسانی به روستاهای گرفتار تنش آبی از ظرفیت بسیج سازندگی بهره گرفته می شود.
وی اظهار داشت: بیشتر از ۸۰۰۰ روستا در کشور گرفتار تنش آب هستند و برای آب رسانی به این تعداد تفاهمنامه خیلی خوب و موثری با بسیج سازندگی امضا شده است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اضافه کرد: در حوزه ساخت مسکن هم تعهد خوبی داده شده به این صورت که ساخت ۱۰۰ هزار مسکن از مجموع یک میلیون مسکن وعده داده شده از جانب دولت را طی یکسال سازمان بسیج سازندگی با همکاری موثر خود برای محرومان خواهد ساخت.
وی افزود: در صدد هستیم در زمینه ایجاد راه روستایی هم توافق خوبی صورت گیرد.
مدنی اظهار داشت: اولویت دولت در ۲ حوزه کشاورزی و آبرسانی بعنوان مهم ترین اولویتهای رسیدگی به نقاط روستایی به حساب می آید.
وی ادامه داد: بسیج بازوی اجرایی قوی در حوزه خدمت رسانی به مردم است و تمام تلاش دولت در استفاده از ظرفیتهای این مجموعه است.
طبق گزارش معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان سازمان بسیج سازندگی استان های کشور در مشهد مدت ۲ روز ادامه دارد.




منبع:

1400/09/25
11:07:45
5.0 / 5
736
تگهای خبر: توسعه , دولت , سازمان , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد