معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران خبر داد

مهلت سه ماهه برای پرداخت بدهی های زیر ۲۰۰ میلیون تومان به شهرداری

مهلت سه ماهه برای پرداخت بدهی های زیر ۲۰۰ میلیون تومان به شهرداری

به گزارش بتن آنلاین معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اظهار داشت: به بدهكاران شهرداری برای پرداخت بدهی زیر ۲۰۰ میلیون تومان سه ماه مهلت داده می شود.


به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، گلپایگانی در برنامه ای رادیویی در تشریح مهلت سه ماهه برای بدهكاران شهرداری تهران اظهار داشت: ما هر سال با " طرح استقبال از نوروز " فعالیتهای ساختمانی را از ۲۸ اسفند تا پنجم فررودین تعطیل اعلام می كردیم، اما سال جاری به علت شرایط خاص كشور این تعطیلی تا ۱۵ فروردین ادامه می یابد تا همكاران ما به صورت شیفتی بر روند ساخت و سازها نظارت كنند.
وی ادامه داد: از طرفی مردم در این ایام در خانه هستند و امكان دارد آسایش و آرامش آنها با فعالیتهای ساختمانی مختل شود، ازاین رو فعالیتهای ساختمانی با دستور شهردار تهران تا ۱۵ فروردین ماه متوقف می شوند.
وی درمورد تكلیف فعالیتهای در رابطه با نگهداری شهر در این ایام اظهار داشت: شهرداری به خاطر پاكیزه كردن و گندزدایی از شهر فعالیتهای مضاعفی را در دستور كار قرار داده و فعال است. كلیه بخش های نگهداشت شهر و اماكن در رابطه با توزیع هم مانند میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شهروند به صورت شبانه روزی فعالیت می نمایند.
گلپایگانی در ارتباط با میزان ترددها در سطح شهر اظهار داشت: طبق آماری كه دكتر حجت روز چهارشنبه اعلام نمودند میزان ترددها در شهر نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود ۷۰ درصد كاهش پیدا كرده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح كرد: با پیشنهاد شهرسازی به شورای شهر اعلام گردید كه به بدهكاران شهرداری برای پرداخت بدهی زیر ۲۰۰ میلیون تومان سه ماه مهلت داده می شود و عوارض ساختمانی زیر ۲۰۰ میلیون تومان هم تا آخر اردیبهشت ماه به همان نرخ سال ۹۸ محاسبه می گردد.
گلپایگانی همینطور از صدور مجوز و پروانه و آخر كار به صورت غیرحضوری و اینترنتی اطلاع داد و اظهار داشت: متقاضیان می توانند از راه اینترنت فعالیتهای مربوط به این بخش را انجام دهند.
وی از تشدید مراقبت ها برای دور كردن كلیه زباله گردها از سطل های زباله ها اطلاع داد و اضافه كرد: درآمد شهرداری با عنایت به كاهش ترددها، كاهش شدیدی پیدا كرده است البته سلامت شهروندان برای شهرداری مهمتر است و امیدواریم دولت هم در این شرایط به نگهداشت و بهداشت شهر كمك نماید.
در بخش دیگری از این برنامه رادیویی، قربانی پارام عضو هیئت علمی دانشگاه هم اظهار داشت: شهرداری تهران هر سال برای بهبود شرایط شهروندان در چارچوب طرح هایی از كارهای عمرانی جلوگیری می كند و سال جاری با عنایت به شرایط كشور مدت زمان اجرای طرح استقبال از نوروز را از یك هفته به سه هفته افزایش داد.
وی ادامه داد: كارگاه های ساختمانی و فعالیتهای عمرانی كه مربوط به زیرساخت های شهری نیستند و شخصی هستند از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل می شوند، اما شهرداری از این فرصت برای بهسازی بیشتر معابر و بزرگراه ها استفاده می نماید.
قربانی پارام تصریح كرد: اگر من شهردار تهران بودم در این روزها به توسعه بیمارستان ها و تغییر كاربری ورزشگاه ها به درمانگاه و بیمارستان كمك می كردم.



1398/12/26
14:22:39
5.0 / 5
3370
تگهای خبر: تردد , توسعه , دولت , ساخت و ساز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد