استاندار تهران تاكید كرد

افزایش كیفیت خدمات و ایجاد شفافیت، اعتماد عمومی را به همراه دارد

افزایش كیفیت خدمات و ایجاد شفافیت، اعتماد عمومی را به همراه دارد

به گزارش بتن آنلاین استاندار تهران با تاكید بر ضرورت افزایش اعتماد عمومی اظهار داشت: افزایش كیفیت خدمات و ایجاد شفافیت بطور قطع اعتماد عمومی را بیشتر می كند.



به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در دومین جلسه شورای اداری استان تهران اظهار داشت: در هیچ مقطعی از انقلاب اسلامی ایران تا این اندازه نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه های مختلف اقتصادی، سیاسی و روانی قرار نداشته است. در حقیقت امروز آقای ظریف نماد مقاومت و حقانیت ملت، مورد وثوق رهبری و محبوب دولت و مردم است.

وی اضافه كرد: امروز با اقتداری كه نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان نشان داده است، در مواجهه با توقیف نفتكش ایرانی یك كشتی را توقیف و مقابله به مثل كردیم.

استاندارد تهران افزود: دیوان محاسبات در كنار اقدامات نظارتی، راهنمایی و اقتدار خویش را برای اجرای برنامه های توسعه ای همراه مدیران در سطح استان باید به صورت جد مد نظر قرار دهد. برای اجرای برنامه های توسعه ای تهران نیازمند كمك دیوان محاسبات هستیم تا در كنار نظارت پیشگیرانه، راهنمایی های تخصصی ارائه و اقدامات مقتدرانه هر مدیری كه در این راه حركت كرد را همراهی كند.

محنسی بندپی در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به ظرفیت های دیگر استان تهران در بخش های مختلف اظهار داشت: بدون شك استان تهران از ظرفیت های گسترده ای بهره مند است و نیروی انسانی متخصص و ماهر در دستگاه های اجرایی استان به وفور مشاهده می شود. در ابتدای سال جاری به كمك همین نیروی انسانی ما نه تنها استان تهران را از خطر سیل حفظ كردیم بلكه در استان گلستان حاضر شدیم و بزرگترین سرزمین استان خوزستان به شكلی علمی و تخصصی از صدمه سیل در امان نگه داشتیم و شرایطی فراهم كردیم كه دشت آزادگان ایمن باشد.

استاندار تهران اضافه كرد: از ۱۳ هزار هكتار كشت گلخانه ای ۳۰۰۰ هزار هكتار آن در استان تهران قرار دارد. همان گونه كه ۲۰ درصد صنایع كشور در این استان مستقر است. ۴۷ لكه صنعتی را در خود استان شناسایی كرده ایم كه در دست ساماندهی هستند. در این راه تنها مانع موجود ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ كیلومتری تهران است كه محیط زیست استان تهران راهنمایی علمی در این زمینه را عرضه كرده است.

وی تصریح كرد: اعتماد عمومی به ما مسئولان كم شده كه باید ترمیم شود. آنچه كه به ما در افزایش سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی كمك می نماید افزایش كیفیت خدمات و ایجاد شفافیت است. باید كیفیت خدمات را در دستگاه ها ارتقا و عرضه خدمات متنوع را در دستور كار قرار دهیم. سند آمایش و سند توسعه استان تهران آماده شده است و فرمانداران هم در سطح شهرستان ها متناسب با مزیت های نسبی تعریف شده و برنامه ها باید اجرایی شود.




1398/05/15
12:28:25
5.0 / 5
4759
تگهای خبر: استاندارد , توسعه , خدمات , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد