راه اندازی سامانه ای برای رای دادن شهروندان به تاكسیران ها

راه اندازی سامانه ای برای رای دادن شهروندان به تاكسیران ها

به گزارش بتن آنلاین معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران از مردم خواست با شماره گیری كددستور به رانندگان تاكسی رای دهند.


مهدی ابراهیمی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینكه در سازمان تاكسیرانی در جهت توسعه نظارت مردمی بر شبكه تاكسیرانی مبادرت به راه اندازی سامانه ای برای رای دهی به رانندگان كردیم، اظهار داشت: قبل از این شهروندان برای آنكه بتوانند انتقادات، پیشنهادات و شكایات خویش را به گوش مسئولان تاكسیرانی برسانند، با سامانه 1888 و 137 تماس می گرفتند اما حالا سامانه ای راه اندازی شده تا ارتباط مردم با مسئولان تاكسیرانی تسهیل یابد.
وی با اشاره به اینكه شهروندان می توانند از راه تلفن همراه خود كددستوری #777*137* را وارد كرد و با درج پلاك تاكسی، به راننده مربوط نمره بدهند، اظهار داشت: شهروندان می توانند در مورد آیتم هایی همچون سیستم گرمایشی یا سرمایشی، رفتار راننده، پاكیزگی خودرو و... رای دهند.
ابراهیمی با اشاره به اینكه امتیازات كسب شده برای رانندگان تاكسی بسیار مهم می باشد چونكه می توانند به تناسب امتیازاتشان از باشگاه رفاه تاكسیرانی استفاده كنند، اظهار داشت: همینطور در جشن سالانه تاكسیران از رانندگانی كه بیشترین امتیاز را داشته باشند، تقدیر خواهد شد.



1398/03/14
15:21:11
5.0 / 5
4371
تگهای خبر: توسعه , خودرو , سازمان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد