یك مقام مسئول خبرداد:

اتمام مطالعه بافت های فرسوده تهران تا آخر امسال

اتمام مطالعه بافت های فرسوده تهران تا آخر امسال

بتن آنلاین: مدیر كل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به آخر طرح های مطالعاتی بافت های فرسوده شهرستان های استان تهران، نسبت به جلوگیری از تخلفات افزایش طبقات اخطار داد.



به گزارش بتن آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدنادر محمدزاده اظهار داشت: در حوزه عمران و بهسازی تا آخر سال قرارداد مشاوره برای مطالعه بافت های فرسوده تمام شهرهای استان تهران باید به اتمام برسد.
محمدزاده ضمن تاكید بر هوشمندسازی و مستمرسازی تمام مصوبات كمیسیون ماده ۵ و كارگروه امور زیربنایی اظهار داشت: این مصوبات باید به صورت كتابچه و سالیانه به صورت تفكیكی به چاپ برسد.
وی همینطور به حوزه نظارت معماری و شهرسازی برای ورود جدی به ماده ۱۰۰ و جلوگیری از تخلفات افزایش طبقات اخطار داد و این مورد را كلیدی خواند و اظهار داشت: برقراری قانون نیازمند عزم جدی است كه دستوراتی هم برای فعال شدن كارگروه سیما و منظر شهری و پیگیریها در این خصوص صادر گردیده است.
مدیركل راه و شهرسازی تهران ضمن تاكید بر تهیه بسته های گردشگری و به كارگیری انرژی های خورشیدی و برقراری جلساتی با حوزه املاك جهت راه اندازی این بسته های تشویقی سرمایه گذاری اظهار داشت: این بسته ها باید تمام و كمال باشد و نظرات تمام دستگاه های استان را در خود داشته باشد كه دغدغه شهر تهران هم اكنون اشتغال و سرمایه گذاری است و نقش معاونت شهرسازی و معماری دراین برجسته است.

1397/02/18
12:19:39
5.0 / 5
5050
تگهای خبر: سرمایه گذاری , شهرسازی , فرسوده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد