بررسی ویژه مشكلات كارگران معترض شهرداری

بررسی ویژه مشكلات كارگران معترض شهرداری

به گزارش بتن آنلاین رئیس فراكسیون كارگری شورای شهر تهران از بررسی ویژه مشكلات كارگران پیمانكاران شهرداری تهران در شورا اطلاع داد.


افشین حبیب زاده در گفتگو با ایسنا، در مورد وضعیت بعضی از كارگران پیمانكاران شهرداری تهران اظهار داشت: در ایام اخیر برخی از كارگران پیمانكاران شهرداری تهران با رفتن به شورای شهر انتقاداتی را مطرح نمودند كه نشان داده است كه حتی حداقل های قانون كار توسط پیمانكاران رعایت نمی گردد.
وی ادامه داد: این كارگران كه رابطه قراردادی با پیمانكاران شهرداری تهران دارند، عنوان كرده اند كه عیدی آخرسال و بخشی از حقوق خویش را دریافت نكرده اند و این در شرایطی است كه برخی كارگران دیگر هم بیان نمودند كه در زمان انعقاد قرارداد جدید، سوابق آنها در نظر گرفته نشده است.
رئیس فراكسیون كارگری شورای شهر تهران با اشاره به اینكه متاسفانه شاهد می باشیم كه قانون كار توسط بعضی از پیمانكاران شهرداری رعایت نمی گردد، اظهار داشت: عدم پرداخت عیدی و حقوق در حالی است كه معاونین شهردار تاكید كرده اند كه حق و حقوق پیمانكاران را برای پرداخت حقوق و عیدی پرداخت كرده اند.
حبیب زاده با تاكید بر اینكه عمده كارگران رجوع كننده به شورا، مربوط به حوزه های خدمات شهری و حمل و نقل بوده اند، اظهار نمود: عدم توجه پیمانكاران شهرداری به قانون كار، در حالی است كه سال ۹۷ با همكاری معاونت منابع انسانی شهرداری تهران بخشنامه ای تهیه و به همه پیمانكاران واحدهای مختلف ابلاغ گردید و آنها ملزم به رعایت قانون كار شدند و اینگونه رفتارهای مغایر قانون پذیرفته نیست.
وی ادامه داد: در هفته آینده با تكمیل گزارشات بازرسان و كارشناسان شورا، جلسه ای جهت بررسی وضعیت كارگران معترض برگزار می گردد.




1399/01/29
17:59:53
5.0 / 5
2873
تگهای خبر: خدمات , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد