در واكنش به حضور مدعیان طب اسلامی بدون ماسك در بیمارستان مبتلایان كرونا:

سازمان نظام پزشكی: مصداق بارز تشویش اذهان عمومی چیست؟

سازمان نظام پزشكی: مصداق بارز تشویش اذهان عمومی چیست؟

به گزارش بتن آنلاین سازمان نظام پزشكی كشور در واكنش به حضور مدعیان طب اسلامی در بیمارستان مبتلایان كرونا بدون ماسك،  این پرسش را مطرح كرده كه، ˮمصداق بارز تشویش اذهان عمومی چیست؟ˮ


به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان نظام پزشكی در كانال اطلاع رسانی خود در شبكه های اجتماعی با انتشار متنی نوشت:
«این شخص به اعتبار لباس خود وارد بیمارستان شده، بر بالین بیماران مظلوم حاضر شده و خلاف های شبه تبریزیان خویش را به سبك زیر رقم زده است و كسی هم جلو او را نگرفته است:
بدون حفاظت شخصی وارد شده و طبیعتاً شانس گرفتاری خویش را بالا برده است و چه بسا الان ناقل است و در سطح جامعه در حال تردد است.
با انگشت غیربهداشتی خود در ظرفی می زند كه شاید با همین انگشت به صدها نفر دیگر هم زده است. سپس همین انگشت را دور لب و بینی بیمار بی دفاع كشیده، همین انگشت پر از عفونت را مجدداً به اطراف دهان و بینی بیمار مظلوم دیگر می كشد و لابد دیگران را هم!
از این حركت غیر اصولی خویش فیلم می گیرد و در شبكه های اجتماعی توزیع می نماید تا تظاهر كند همه پزشكان و مسئولین اشتباه می كنند و ایشان با طب خودساخته اسلامی مسئول مداوای بیماران كرونایی است!
مصداق بارز تشویش اذهان عمومی چیست؟»



1399/01/03
20:12:07
5.0 / 5
3090
تگهای خبر: تردد , حفاظ , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد