وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تأسیس صندوق توسعه حمل و نقل با بودجه ۱۹ هزار میلیارد تومانی

تأسیس صندوق توسعه حمل و نقل با بودجه ۱۹ هزار میلیارد تومانی

بتن آنلاین: وزیر راه و شهرسازی، از تأسیس صندوق توسعه حمل و نقل با بودجه ای بالغ بر 19 هزار میلیارد تومان آگاهی داد.



به گزارش بتن آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در جلسه تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه با اشاره به اینكه تأسیس صندوق توسعه حمل و نقل جزو تكالیف قانونی و یك لزوم برای این وزارتخانه محسوب می شود، اظهار داشت: باید ظرفیت های مالی پیشبرد برنامه های توسعه ای وزارت راه و شهرسازی را از بودجه و ردیف دولتی، جدا نماییم.
اسلامی با اشاره به اینكه باید شیوه های جدید تأمین مالی را در حوزه های مسكن و حمل و نقل حاكم نماییم، اضافه كرد: تأسیس صندوق توسعه حمل و نقل در برنامه ششم توسعه، تصویب و ۱۹ هزار میلیارد تومان بودجه برای آن در نظر گرفته شده است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینكه اساسنامه این صندوق در هیأت دولت تصویب شده، گفت: در ردیف بودجه سال ۹۸ بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای تأسیس و امور جاری این صندوق در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینكه باید از ظرفیت مدیریتی وزارت راه و شهرسازی در مدیریت صندوق توسعه حمل و نقل استفاده شود، اظهار داشت: ساختمان این صندوق نیز پیش بینی شده و مقدمات كار در حال انجام می باشد،
اسلامی اشاره كرد: جایگاه مدیرعامل صندوق توسعه حمل و نقل، هم سطح و هم تراز با معاونان این وزارتخانه است، بدین سبب مدیر صندوق در شورای معاونان حاضر خواهد بود.


منبع:

1398/04/02
13:48:40
5.0 / 5
4365
تگهای خبر: توسعه , دولت , ساختمان , شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد