سیاست های جدید ساماندهی پسماند در انگلستان، جریمه شهروندان زباله ساز

سیاست های جدید ساماندهی پسماند در انگلستان، جریمه شهروندان زباله ساز

بتن آنلاین: شورای جمع آوری و ساماندهی پسماند در انگلستان از افزایش نرخ جریمه شهروندان زباله ساز برپایه تصمیمات جدید این شورا اطلاع داد.


به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا و به نقل از نیوز، شورای جمع آوری و ساماندهی پسماند همینطور اعلام نمود: هم اكنون كیسه های زباله با استفاده از یك سرویس آنلاین جدید تحویل داده می شوند و اگر تعداد كیسه ها بیشتر از میزان استاندارد باشد، افراد برای جمع آوری آنها باید هزینه پرداخت كرده و علت این افزایش زباله را توضیح دهند.
در لندن، بیشتر مردم از كیسه های بازیافتی استفاده می نمایند و امسال این كیسه ها از رنگ صورتی به رنگ شفاف تغییر یافته است.
همینطور به جای رها كردن كاغذ در زباله های دیگر از كیسه های پلاستیكی روشن برای جمع آوری آنها استفاده می گردد.
مارتین گاوین عضو شورای سیاستگذاری مواد زاید اظهار داشت: اقدامات لازم برای عرضه كافی كیسه های بازیافت فراهم گشته است و شهروندانی كه مایلند كیسه برای جداسازی زباله داشته باشند به راحتی قادرند این كیسه ها را دریافت نمایند.
همینطور با عنایت به اینكه گرمای زیاد باعث تولید كرم و حشرات در ضایعات مواد غذایی خواهد شد، مقرر است شهروندان، این مواد را درون سطل های سبز قرار دهند. البته شورای مدیریت پسماند سفارش كرده برای پیشگیری از تولید قارچ و دیگر مواد مضر، غذای باقیمانده در روزنامه قرار گرفته و سپس درون سطل گذاشته شده و پس از هر بار جمع آوری سطل ها شسته و تمیز شوند.



1397/05/21
13:10:50
5.0 / 5
4569
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد