کاهش ۱۲ درصدی تولید خودرو در بریتانیا

کاهش ۱۲ درصدی تولید خودرو در بریتانیا

بتن آنلاین: داده های صنعتی نشان داد، تولید خودرو بریتانیا در ماه مه ۱۱.۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل و برای سومین ماه متوالی کاهش پیدا کرد برای اینکه تولیدکنندگان مدلهای موجود را متوقف کردند و کارخانه های بیشتری به تولید خودرو های الکتریکی روی آوردند.


به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، انجمن سازندگان و بازرگانان موتور (SMMT) اعلام نمود که در ماه مه، در مجموع ۶۹ هزار و ۶۵۲ خودرو تولید شدند در حالیکه این رقم در مدت مشابه سال قبل ۷۹ هزار و ۴۶ خودرو بود. حجم تولید آوریل ۷ درصد کاهش پیدا کرد.
خودرو های برقی شامل مدلهای تمام الکتریکی، پلاگین هیبریدی و فول هیبریدی، تقریبا دو پنجم یا ۳۸ درصد از کل تولید را به خود اختصاص دادند که در مقایسه با مه سال قبل، سه درصد افزایش داشت. تولیدکنندگان در ماه مه مجموعا ۲۶ هزار و ۴۷۵ دستگاه خودروی الکتریکی تولید کردند.
بر اساس گزارش رویترز، تولید خودرو های برقی متوالی رشد کرده است چونکه غول هایی مانند نیسان و جگوار لندرور، تاتا موتورز، میلیاردها دلار در بریتانیا سرمایه گزاری نموده اند تا برنامه های خودرو های الکتریکی را بالا برند چونکه این کشور تلاش می کند تا سال ۲۰۵۰ به صفر خالص برسد.




منبع:

1403/04/07
14:16:39
5.0 / 5
231
تگهای خبر: تولید , خودرو , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد