رعایت كامل پروتكل های بهداشتی در تمامی۶۳۰ مركز معاینه فنی كشور

رعایت كامل پروتكل های بهداشتی در تمامی۶۳۰ مركز معاینه فنی كشور

بتن آنلاین: مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو های سبك كشور از رعایت كامل پروتكل های بهداشتی در تمامی۶۳۰ مركز معاینه فنی كشور آگاهی داد.


سعید قیصر در گفت و گو با ایسنا، در تشریح روند انجام معاینه فنی خودرو ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز معاینه فنی اظهار داشت: همه مراکز معاینه فنی، بر طبق پروتکل های بهداشتی که از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده است، عمل خواهند کرد.
وی ادامه داد: رانندگان خودرو هیچگونه تماسی با اپراتورهای مراکز معاینه فنی ندارند و در طول انجام تست ها رانندگان در خودروی خود هستند؛ در حقیقت مراحل تست های معاینه فنی در صورتیکه راننده داخل خودرو است انجام می شود و نیازی به پیاده شدن راننده نیست.
قیصر اظهار داشت: عدم اعمال قانون برای معاینه فنی و عدم جریمه خودرو های بدون معاینه فنی می تواند ازدحام خودرو ها را در ایام اختتام ماه مبارک رمضان داشته باشد؛ پس برای جلوگیری از این ازدحام و تشکیل صف های طولانی در مقابل مراکز معاینه فنی، می توانستیم از راهکارهای دیگری استفاده نمائیم.
وی افزود: بر همین مبنا از شهروندان می خواهیم با برنامه ریزی نسبت به ستاندن گواهی معاینه فنی اقدام نمایند، شهروندان باتوجه به یکپارچه بودن معاینه فنی بوسیله سیمفا می توانند از همه مراکز کشور خصوصاً شهرهای اقماری استفاده کنند تا شاهد تشکیل صف های طولانی در مراکز نباشیم.
مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو های سبک کشور اشاره کرد: حدود ۵۰۰ خودرو در سال ۹۹ به خودروهایی که در تهران باید معاینه فنی دریافت نمایند، اضافه شده است، پس در ایام آینده شاهد شلوغی مراکز خواهیم بود.
وی ادامه داد: هم اکنون ۶۳۰ مرکز معاینه فنی در سراسر کشور فعال است که بیش از یکهزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در این عرصه سرمایه گذاری شده است و عدم اجرای قانون برای خودرو های فاقد معاینه فنی، چرخه اقتصادی این بخش را مختل کرده و سبب افزایش آلودگی هوا نیز در آینده خواهد شد.





منبع:

1399/02/31
16:05:33
5.0 / 5
2765
تگهای خبر: آلودگی , خودرو , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد