شناسایی دقیق دست فروشان چاره معضل بساط گستری در پایتخت است

شناسایی دقیق دست فروشان چاره معضل بساط گستری در پایتخت است

به گزارش بتن آنلاین مدیرعامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاكید بر اهمیت شناسایی دقیق دست فروشان در ساماندهی آنان، اظهار داشت: نرم افزار سامان بازار در احراز هویت متقاضیان و جانمایی و مدیریت مسئلهٔ دست فروشی سامان بازار می تواند نقش كلیدی ایفا كند.


به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، سید علی مفاخریان در نشست کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران که با مبحث ساماندهی دست فروشان برگزار شد، بابیان این که دست فروشان طیفی از صنوف بدون مجوز هستند، اظهار داشت: فعالان این صنوف فاقد اتحادیه یا ارتباط با اتاق اصناف فعالیت می نمایند و با وجود صدمه پذیری، بسیار صدمه زا هستند. چون ماهیت آنها برای مدیریت شهری شفاف نیست؛ ازاین رو می توانند مشکلاتی پیرامون عبور و مرور برای شهروندان یا کسبهٔ رسمی ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: تأمین زمین و صدور مجوز برای ایجاد روز بازارها در کنار شناسایی دست فروشان می تواند به ساماندهی کامل افراد بیانجامد.

طبق گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، مفاخریان با تاکید بر این که نرم افزار سامان باز می تواند نقش زیادی در شناسایی ماهیت و ظرفیت های موجود برای ساماندهی دست فروشان ایفا کند، اظهار داشت: تابحال اطلاعات حدود پنج هزار نفر بر مبنای سکونت در تهران، سرپرست خانواده بودن و شاغل نبودن تایید شده است و برخی از ثبت نام شدگان هم به سبب نقص در اطلاعات واردشده فرصتی برای اصلاح اطلاعات خواهند داشت. برای این افراد با عنایت به نوع کسب وکارشان در روز بازارها مکان یابی می شود.



1399/02/24
15:49:51
5.0 / 5
2566
تگهای خبر: پایتخت , ثبت نام , شركت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد