معاون وزیر راه خبر داد؛

اعزام اتوبوس های درون و برون شهری به پایانه مرزی چذابه

اعزام اتوبوس های درون و برون شهری به پایانه مرزی چذابه

بتن آنلاین: ​رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور از بكارگیری ناوگان درون و برون شهری برای حل مشكل تردد زوار اربعین حسینی در طرف عراقی مرز چذابه آگاهی داد.



به گزارش بتن آنلاین به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا اظهار نمود: اتوبوس های حمل و نقلی برای سفر زوار اربعین حسینی از سراسر كشور به سمت مرزهای خسروی، مهران، چذابه و شلمچه آماده سازی شده و جابجایی زوار به سمت این مرزها در حال انجام می باشد.
وی با تاكید بر اینكه مشكلی برای جابجایی زوار اربعین حسینی از شهرهای مختلف به سمت مرزهای چهارگانه وجود ندارد، اضافه كرد: پیش بینی می شود حدود ۴۸ درصد از سفرهای اربعین حسینی با ناوگان اتوبوسی در حال انجام باشد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور بیان كرد: با عنایت به مشكلات به وجود آماده در بخش عراقی پایانه مرزی چذابه، در استقرار اتوبوس به منظور جابجایی زوار اربعین حسینی به سمت این كشور پیگیری و در این راستا از ناوگان درون شهری استفاده شد.
وی افزود: به منظور رفع این مشكل، این اتوبوس ها تا فردا بامداد به مقصد خواهند رسید و علاوه بر آن از ناوگان برون شهری نیز برای جابجایی زوار اربعین حسینی عبور كرده از بخش ایرانی به سمت عراق، استفاده خواهد شد.
حسن نیا درباب جابجایی زوار اربعین حسینی از مرز خسروی، اظهار داشت: با عنایت به اینكه تعداد زائرانی كه از پایانه مرزی خسروی تردد می كنند نسبت به دیگر مرزها كمتر است، مشكل خاصی در این مرز وجود ندارد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور اشاره كرد: بیشترین حجم تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران است كه پیش بینی می شود تا اختتام امشب تردد از این مرز به ۲۰۰ هزار نفر خواهد رسید.
وی افزود: طبق پیش بینی ها موج جدید سفر به سمت كربلای معلا از دوشنبه آغاز خواهد شد و بعد از اربعین حسینی نیز شاهد افزایش تعداد زوار برگشتی خواهیم بود.

1398/07/19
22:58:56
5.0 / 5
4217
تگهای خبر: تردد , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد