استارت آپ ها به رفع مشكلات شهرداریها كمك كنند

استارت آپ ها به رفع مشكلات شهرداریها كمك كنند

به گزارش بتن آنلاین معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر كشور اظهار داشت: انتظار داریم استارت آپ ها به طور جدی تر به رفع مشكلات شهرداریها، كمك به حركت آنها در حوزه های جدید خدمت به مردم و همینطور طراحی مبلمان شهری با رویكرد ایرانی ـ اسلامی ورود و در این راه به میراث معنوی كشور توجه ویژه كنند.


به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی جمالی نژاد كه چهارشنبه ۱۲ دی در بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در تهران سخن می گفت با اشاره به اینكه طراحی مبلمان شهری در تولید روحیه نشاط و سرزندگی شهروندان تاثیر زیادی دارد، اظهار نمود: انتظار داریم استارت آپ ها و فعالان بخش خصوصی در طراحی مبلمان شهری با رویكردهای ایرانی–اسلامی تمركز بیشتری كنند.
وی با اشاره به اینكه مبلمان شهری ما می تواند سازگاری بیشتری با سیما و منظر اسلامی و ایرانی داشته باشد، اظهار داشت: می توان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه مبلمان فرایندی طراحی نماییم كه متناسب با فرهنگ ایرانی– اسلامی و زیست بوم ایران باشد.
جمالی نژاد همینطور با اشاره به اینكه شهرداریها الان بیشتر از قبل به درآمدهای پایدار و سرمایه گذاری نیاز دارند، اظهار داشت: استارت آپ ها علاوه بر برنامه ریزی برای حل مشكلات شهر در موضوعات حمل و نقل عمومی شهری، مدیریت پسماندها، توسعه فضای سبز و كاهش آلودگی ها؛ باید شهرداری ها را در حوزه شناسایی مزیت های رقابتی شهر و برنامه ریزی در مورد جذب سرمایه گذار، تولید درآمد پایدار، تولید اشتغال و كارآفرینی یاری نمایند.
ایشان در ادامه اضافه كرد: البته انتظار ما از استارت آپ ها و مراكز علمی، تحقیقاتی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بسیار گسترده تر است و باید هرچه سریعتر به حوزه تدوین تولید الگوهای بومی حوزه كاری شهرداری ها و دهیاریها ورود نماییم و ما در سازمان شهرداریها و دهیاری های كشور از ایده های خلاقانه، نوآوریها و فكرهای جدید در این خصوص استقبال و با صاحبان ایده ها و مراكز علمی همكاری می نماییم.
رییس سازمان شهرداریها و دهیاری های كشور با اشاره به اینكه این سازمان بدلیل ارتباط با ۱۲۷۴ شهرداری و بیشتر از ۳۷ هزار دهیاری جایگاه مهمی در عرصه مدیریت شهری و روستایی كشور دارد، خاطرنشان كرد: یكی از اولویتهای ما بها دادن به ایده ها، فكر ها و پژوهش های جدید در حوزه های كاری شهرداری ها و دهیاریها و پشتیبانی از آنهاست.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور، جمالی نژاد همینطور ضمن قدردانی از تولیدكنندگان داخلی حاضر در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری اضافه كرد: در سال پشتیبانی از كالای ایرانی این نمایشگاه ها مكان مناسبی برای ارتباط تولیدكنندگان با مخاطبان اصلی آنها یعنی شهرداری هاست تا از نقاط قوت و ضعف محصولاتشان آگاه و برای رفع كاستی ها و تقویت نقاط قوت برنامه ریزی نمایند.
جمالی نژاد همینطور از تولیدكنندگان داخلی درخواست كرد كه ضمن ارتقای كیفیت محصولات به خدمات بعد از فروش هم توجه نمایند.
او همینطور خاطرنشان كرد: بدلیل تنوع جغرافیایی كشور انتظار داریم تولیدكنندگان محصولات را با عنایت به اقلیم مناطق و همینطور خرده فرهنگ های بخش های مختلف كشور تولید كنند.
او همینطور با تقدیر از كیفیت برخی محصولات داخلی در حوزه خدمات شهری و مبلمان شهری اظهار داشت: این محصولات بازار خوبی در كشورهای همسایه دارد كه نیازمند بازاریابی و اطلاع رسانی دقیق تر برای ورود به بازارهای منطقه ای است.




1397/10/12
18:56:31
5.0 / 5
4450
تگهای خبر: آلودگی , توسعه , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد