در منطقه 2 صورت می گیرد

بهره برداری از پارك حشرات غول پیكر تا آخر سال

بهره برداری از پارك حشرات غول پیكر تا آخر سال

بتن آنلاین: شهردار منطقه 2 اظهار داشت: پروژه مشاركتی پارك موضوعی غول پیكر برای نخستین بار در كشور در زمینی به مساحت ۷ هزار مربع در منطقه 2 راه اندازی می گردد.



به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، رسول كشت پور در این باره اظهار داشت: پارك های موضوعی بعنوان جدیدترین روش تلفیق آموزش و تفریح در كشورهای مختلف شناخته می شوند. این پارك ها با حشرات غول پیكر پروژه ای نوین است كه بعنوان یكی از جدیدترین، پیشرفته ترین و در عین حال جذاب ترین فضاهای فراغتی در تعداد محدودی از كشورهای پیشرفته دنیا اجرا شده است.

وی افزود: پروژه مشاركتی پارك موضوعی حشرات غول پیكر با هدف تولید فضای فراغتی ویژه و آشنایی بازدیدكنندگان با مهمترین گونه های حشرات و عجایب آن ها طراحی و در دست اجرا است.

شهردار منطقه 2 با بیان خصوصیت های خاص این طرح اضافه كرد: علاوه بر اینكه مجسمه های حشرات در ابعاد بسیار بزرگ و كاملا متحرك ساخته خواهند شد این مجموعه از بخش های متنوعی مانند نمایشگاه و كارگاه های آموزشی حشرات واقعی و زنده همراه با ساخت اكوسیستم و زیست بوم آن ها، نمایش و فستیوال های متنوع مانند نمایش درخت سخنگو برای اولین بار در ایران، اجرای حداقل چند مورد زیستگاه و محل زندگی حشرات در سایزهای بسیار بزرگ با جزئیات و...است.

وی در انتها با اشاره به مطالعات صورت گرفته در این باره خاطرنشان كرد: این پروژه با بررسی كارشناس مجموعه های مشابه در دنیا و با استفاده از توان شركت های مشاور و متخصص، به صورت كاملا جذاب و تفریحی ساخته خواهد شد تا در یك محیط بسیار هیجان انگیز و مفرح تمامی مسائل و نكات آموزشی اشاره شده به خانواده ها، كودكان و دانش آموزان و همه گروه های سنی مستقل و آموزش داده می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2، در طراحی و مساحت زمین پروژه بزرگ بیشتر از یكصد نفر از چندین كارگروه تخصصی همچون كارگروه تخصصی زیست شناسان، جانور شناسان و اساتید دانشگاه، مشاوران و كمپانی های مطرح و صاحب برند بین المللی مشغول كار هستند. پروژه پارك موضوعی حشرات غول پیكر تا پیش از آخر امسال به بهره برداری می رسد.




1397/08/17
21:47:20
5.0 / 5
5189
تگهای خبر: پروژه , تولید , سیستم , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد