مدیركل صمت استان:

سیمان سفید ازنا دومین صنعت سیمان لرستان شمرده می شود

سیمان سفید ازنا دومین صنعت سیمان لرستان شمرده می شود

به گزارش بتن آنلاین، لرستان مدیرکل صمت لرستان اظهار داشت: سیمان سفید ازنا دومین صنعت سیمان استان شمرده می شود.


بهمن جعفری در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: یکی از صنایع استان که مطالبه مردمی و تابلو صنعت استان هم به حساب می آید مجموعه پارسیلون بود و در دولت سیزدهم یکی از مصوبات سفر هیئت دولت استان بود که این مجموعه به چرخه تولید بازگردد.
وی تصریح کرد: یک سری مسائل و موارد حقوقی از نظر مالی و حسابرسی داشتند و موارد مالی نزدیک به دو سال طول کشید تا توسط حساب ویژه کارشناسان رسمی ارزش گذاری شوند.
مدیرکل صمت لرستان افزود: این مجموعه در ارتباط با شرکت آتی دماوند بوده و همه مجموعه استان چه قضایی و چه دولت کمک کردند تا موارد قضایی و مالی این شرکت حل وفصل شود.
جعفری بیان نمود: در این خصوص چندین سرمایه گذار جدید اعلام آمادگی کرده و درحال ارزیابی سرمایه گذاران هستیم چون یک مرحله واگذاری انجام گرفته است و در مرحله دوم مزایده برگزار و سرمایه گذاران جدید مشارکت کرده که امیدوارم این مجموعه هم به چرخه تولید بازگردد.
وی افزود: یخچال سازی لرستان یکی از واحدهای صنعتی مرکز استان به حساب می آید و از امکانات خوبی برخوردار می باشد ولی یک محصول تولید می کند و نمی تواند سهم قابل توجهی از بازار را به دست آورد.
مدیرکل صمت لرستان خاطرنشان کرد: این مستلزم اینست که زنجیره محصول خویش را تکمیل و در همین دولت هم سرمایه در گردش به این کارخانه تزریق شد تا طرح توسعه جدید را با همکاری سرمایه گذار در این مجموعه اجرایی نماییم.
جعفری خاطرنشان کرد: طرح سیمان سفید دومین صنعت سیمان استان به حساب می آید، به صورتی که نخستین صنعت در غرب کشور و دومین صنعت سیمان سفید از لحاظ ظرفیت است..
این مسئول اظهار داشت: ۲۲۰ هزار تن انواع سیمان سفید در این مجموعه تولید می شود و بالغ بر ۲۵۰ نفر هم به صورت مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند.
وی افزود: مواد مورد نیاز این کارخانه در جوار کارخانه بوده و کمترین آلودگی زیست محیطی را به همراه دارد و از ارزش افزوده بسیار بالایی هم برخوردار بوده و سرمایه گذاری این مجموعه بالغ بر یک و نیم همت است.




منبع:

1403/03/21
10:34:42
5.0 / 5
196
تگهای خبر: آلودگی , توسعه , تولید , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد