رئیس كمیسیون سلامت شورای شهر تهران: عنوان كرد

تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی برای عرضه خدمات بهتر به شهروندان

تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی برای عرضه خدمات بهتر به شهروندان

رئیس كمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران اظهار داشت: لایحه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی به عرضه خدمات بهتر به شهروندان تهرانی كمك خواهد نمود.


به گزارش بتن آنلاین به نقل از ایسنا، زهرا صدراعظم نوری در جلسه علنی شورای شهر تهران درباره بررسی لایحه شهرداری تهران درباره آیین نامه مبحث ماده 7 مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار داشت: شهرداری و سازمان آتش نشانی لایحه ای برای پایش هوشمند ساختمان های تهران درباره حریق عرضه کرده است.
وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به علت آنکه 30 درصد حوادث مربوط به حریق است به دنبال آن است که ساز و کاری اتخاذ شود تا خدمت رسانی بهتر انجام و بر این اساس سامانه پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان ها فعال شود و متقاضیانی که درخواست استفاده از این سامانه را دارند آنرا دریافت و بهای آنرا پرداخت کنند.
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی ساختمان ها را مورد پایش قرار می دهد، اظهار نمود: در زمان وقوع حادثه به علت اتصال به سامانه آتش نشانی، خدمت رسانی با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت. برای این خدمات طبیعی است که سازمان آتش نشانی بهای خدمات را دریافت کند و این هزینه صرف ارتقای کیفیت ایمنی شود.



1399/04/22
14:50:23
5.0 / 5
2275
تگهای خبر: خدمات , ساختمان , سازمان , شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
Beton Online بتن آنلاین

Beton Online بتن آنلاین

بتن آنلاین

سفارش بتن و بتن آرمه

betononline.ir - تمام حقوق متعلق به سایت بتن آنلاین می باشد